Известие

Collapse
No announcement yet.

вероятен проблем с дюзи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • вероятен проблем с дюзи

    Моля някой да сподели мнението си относно снимките отдолу.Колата е Alfa 147 1.9 16в дизел. Започна да мирише като Икарус когато работи на обороти,мирише и люти на неизгоряла нафта. Няма записани грешки в ECUто.Колата я карам само с V-power в Англия, на близо 300000 км е вече.А си има тяга, няма разлика в набирането и разхода, само е малко по- шумна на обороти като работи.А това не ми харесва определено.
    Attached Files
    Last edited by automaniac; d.m.y г., 17:42.
    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v 140hp '04 The new Mistress
    Alfa Romeo 156 1.9JTD 8v 105hp '98 еx

  • #2
    Миризмата я усещаш отвън или вътре в купето ?
    Alfa 147 JTD 16v 140hp Distinctive
    0w40 Shell Helix Ultra

    Comment


    • #3
      Отвьн като стоиш до ауспуха

      ---------- Post added at 17:54 ---------- Previous post was at 17:49 ----------

      Не е от маркучи и тръби. Мисля, че трета дюза е позаминала.Но не съм много в час на параметрите, които трябва да дават и затова пуснах темата.
      Last edited by automaniac; d.m.y г., 17:43.
      Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v 140hp '04 The new Mistress
      Alfa Romeo 156 1.9JTD 8v 105hp '98 еx

      Comment


      • #4
        3 цилиндър има проблем,но може да не е в дюзата,трябва да се направят някои тестове,преди да се каже 100%,ако си технически грамотен,мога да ти подскажа какво да направиш,ако те е страх,отивай в сервиз.
        Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
        Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
        Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

        Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

        Comment


        • #5
          Давай идеи ,работя като монтьор.А в UK сервизи МЕРСИ. Какво мислиш че може да е ?
          Last edited by automaniac; d.m.y г., 17:43.
          Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v 140hp '04 The new Mistress
          Alfa Romeo 156 1.9JTD 8v 105hp '98 еx

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от automaniac Покажи съобщение
            даваи идеи ,работя като монтьор.А в UK сервизи МЕРСИ.Какво мислиш че може да е ?
            Размени дюзата с друга,тази от първи цилиндър,оправи им кодовете в компа,ресетни го и карай 100-ина а може и повече км.ако премести корекцията,значи е дюза,ако остане пак на 3- цилиндър е лошо,може да е компресия.Коя година е колата,има ли вихрови клапи на колектора,ЕГР-а работи ли коректно.
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • #7
              Колата е 2004 година, нямам идея дали има вихрови клапи - според теб ? ЕГР-а според компютъра си работи нормално, лятото го чистих. Колкото до размяната - ще проверя дали мога да разменя кодовете с въпросната програма дето ми е под ръка.

              П.П
              Един ден я бях оставил да си работи на место и отведнъж започна да пуши много И бяло, все едно е заминало турбото. След това спря и колата си имаше тяга, абе въобще все едно не беше пушила, нормално си вървеше.
              Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v 140hp '04 The new Mistress
              Alfa Romeo 156 1.9JTD 8v 105hp '98 еx

              Comment


              • #8
                А какви са нормалните стойности и при какви условия на мен много ми трака 1вата дюза при 1500 оборота та да я закача да погледна и аз. има ли стойности за сравнение като при турбото.
                Благодаря Ви
                Last edited by Zafo_84; d.m.y г., 20:57. Основание: Едит
                Аlfa Romeo 145 1.4 16V TS Junior EXXXX.....
                Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD FACELIFT '03 116HP
                Всички екстри Мултиволан и Калорифер

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Zafo_84 Покажи съобщение
                  А какви са нормалните стойности и при какви условия на мен много ми трака 1вата дюза при 1500 оборота та да я закача да погледна и аз. има ли стойности за сравнение като при турбото.
                  Благодаря Ви
                  На 8v. МES a мисля че не показва корекции на дюзите, тъй че оставаш на място.
                  Fiat Punto 1.4GT 1996
                  Hyundai Tucson 2.0 2007
                  Renault Clio 1.5 2019

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                    На 8v. МES a мисля че не показва корекции на дюзите, тъй че оставаш на място.
                    То на Униджет,ниокя програма не показва корекции,просто защото нямат.Само Мжета има корекции.

                    ---------- Post added at 11:21 ---------- Previous post was at 11:20 ----------

                    Първоначално публикувано от automaniac Покажи съобщение
                    Колата е 2004 година, нямам идея дали има вихрови клапи - според теб ? ЕГР-а според компютъра си работи нормално, лятото го чистих. Колкото до размяната - ще проверя дали мога да разменя кодовете с въпросната програма дето ми е под ръка.

                    П.П
                    Един ден я бях оставил да си работи на место и отведнъж започна да пуши много И бяло, все едно е заминало турбото. След това спря и колата си имаше тяга, абе въобще все едно не беше пушила, нормално си вървеше.
                    Значи няма клапи,ами ако успееш да смениш кодовете пробвай да видиш резултата,Колата губи ли антифриз ???? Има вероятност да е пукнала глава,щом е на тези км.
                    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                    Comment


                    • #11
                      хубавото е че нищо не губи. между другото сьм авто монтьор ,но с тези електроники несьм много в час и затова исках мнение от някои които се занимава с тях.Колата няма признаци за спукани глави и механични проблеми.Пушенето си беше чиста нафта не антифриз и масло.Пьрво за това се заоглеждах но нищо от тях небеше.От тогава сьм минал сигурно 600-700мили и само кадето продалжава да смьрди на нафта като спреш. Иначе си вьрви както преди да се случи това с пушенето.Кофтито е че трябва да махна всичките дюзи защото се застьпват и немога да махна само едната.Този номер го правя с бензиновите , размяната на дюзите и бобините но там е лесно.
                      Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v 140hp '04 The new Mistress
                      Alfa Romeo 156 1.9JTD 8v 105hp '98 еx

                      Comment

                      Working...
                      X